سیستم صوت

سیستم صوت شرکت سازه گستر سایپا

  • سیستم صوت شرکت سازه گستر سایپا

 

معرفی شرکت:

شرکت سازه گستر سایپا بعنوان مدیریت زنجیره تأمین گروه خودروسازی سایپا با رویکرد مهندسی نوآورانه ؛ قیمت رقابتی و کیفیت برتر در دهم تیر ماه ١٣۶۴ تحت شماره ۵۶۶٧٣ تأسیس شد. در همین سال با توجه به قرداد منعقده با شرکت نیسان ژاپن جهت تولید اتومبیل های نیسان پاترول و وانت ، شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران (از شرکت های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) عهده دار ریخته گری و آهنگری پروژه مذکور گردید. با توجه به تغییر زمینه کاری شرکت مذکور ، این شرکت در مهر ماه سال ١۳۶۶ فعالیت های مرتبط با قرارداد نیسان  را به شرکت مهندسی و مشاوره سازه گستر سایپا واگذار نمود. در آبان ماه سال ١٣۶۸ بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام، اختیارات مجمعی و همچنین اختیار تعیین اعضای هیأت مدیره به هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز رسید. دوره جدید فعالیت های شرکت سازه گستر سایپا به عنوان نخستین شرکت طراحی و مهندسی تأمین قطعات در کشور و تأمین کننده اصلی قطعات خودرو در سال  ١۳٧۳ آغاز گردیده است. شرکت سازه گستر سایپا در سال ١٣۸۴ موفق به اخذ گواهی نامه تعهد به تعالی گردید.

سازه گستر سایپا ، تأمین کننده بیش از ۴۵۰۰ قطعه و مجموعه‌های انواع خودرو (پراید، وانت نیسان، زانتیا، کاروان، ریو و … ) در گروه خودروسازی سایپا می‌باشد.همچنین برگزاری دوره های آموزشی بعنوان یکی از موثرترین رویکردهای تغییر نگرش و ارتقاء شبکه تامین در سالیان مختلف مورد توجه سازه گستر بوده است.سایر خدمات و محصولات این شرکت به شرح ذیل می باشد:

 

۱)  برگزاری دوره های آموزشی در سه لایه فردی،عمومی-تعاملی و تخصصی در شرکت سازه گستر و یا در محل سازمان ها و سایر شرکت ها
۲) برگزاری سمینارهای آموزشی در سه لایه فردی،عمومی-تعاملی و تخصصی درشرکت سازه گستر و یا در محل سازمانها و سایر شرکتها
۳)  برگزاری تورهای علمی پژوهشی و کارگاه های بهینه کاوی در سطوح مختلف (مقاطع دبیرستان و دانشگاه )
۴)  مشاوره و پیاده سازی سیستم های مدیریتی
۵)  اعطای گواهینامه های معتبر فنی
۶)  ارائه مشاوره و خدمات آموزشی مبنی بر استانداردISO 10015
۷)  برگزاری دوره های مهارت آموزی و کارورزی
۸)   طراحی دوره ها و سمینارهای آموزشی متناسب با نیاز سازمانها

 

– خدمات ارائه فضاهای آموزشی شامل :
۱) مجموعه آموزشی, ورزشی و تفریحی
۲) سالن آمفی تئاتر و همایش (۲۲۰ نفره)
۳) سالن کنفرانس مدیریتی و کارگاهی(۵۰ نفره)
۴) سایت کامپیوتر(۱۸ نفره)
۵) کلاسهای چند رسانه ای و. . . (۲۵ و۱۵ نفره)

 

سیستم صوت به کار رفته در این سالن شامل بلندگو های حرفه ای  وتکس (Votex) با پوشش صوتی مطلوب و میکسر  بهرینگر (Behringer) که یکی از با کیفیت ترین مارک های دنیا میباشد. علاوه بر سیستم صوت، میکروفن های نصب شده در این سالن که ساخت کمپانی جلوریک (GELORIK) می باشد توسط شرکت طنین گستران به مرحله اجرا درآمده است.